17 april 2015

je suis allée à Bruxelles.

0 reacties
 

Bonjour!
Ik ging woensdag met school naar Brussel en ik nam mijn camera mee. Een aantal foto's deel ik of course met jullie. Ik maakte ook outfitfoto's, maar die zullen jullie binnenkort wel zien verschijnen! Het was echt prachtig weer, zo'n 26 graden, dus we hebben daar lekker de hele dag rondgelopen. Kijk mee naar wat shots van die dag...





We begonnen met een gezamenlijke stadswandeling, waarna we werden 'losgelaten'. Ik ging samen met een paar vriendinnen wat winkels in en uit, maar we hebben vooral heerlijk genoten van het weer. Als je mij op Instagram (@anneexx98) volgt, heb je al een voorproefje gezien van mijn outfit die dag. Ik kon namelijk lekker rondlopen in mijn shirtje. Ik kan zó genieten van het heerlijke weer, ik wordt er gewoon een stuk vrolijker van. Hebben jullie dat ook? 
Ik heb ook een paar dingen gekocht, die zal ik jullie binnenkort ook laten zien in een shoplogje! Het was echt even een dagje 'vakantie' tussen alle normale schooldagen :)
X Anne







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff