5 februari 2015

Mijn go-to kledingstukken

0 reacties
 
We hebben het allemaal wel in onze kast liggen: basic kledingstukken die bij elke outfit van pas komen. Vandaag deel ik met jullie mijn go-to kledingitems, die echt niet kunnen ontbreken in mijn kledingkast op dit moment!

Allereerst! Want dit mag niet ontbreken, ik draag het namelijk elke dag, mijn basic zwarte topjes! Ik heb er echt heel veel van aangezien ik ze overal onder draag. Meestal koop ik ze bij H&M, gewoon die basic zwarte van 4,95. Super fijn en goed vind ik ze!
Mijn nieuwe gestreepte crop-top van Monki is ook echt multi-functioneel! Het is gemaakt van een heel fijn stretchy materiaal waardoor het super lekker zit! De monochrome kleuren zorgen ervoor dat de top bij elke outfit leuk staat. Waarschijnlijk kun je hem nog wel in de winkels vinden!
Een spijkerjack is echt super handig en past overal bij/overheen. Ik heb dit oversized model gekocht bij Primark, echt al een hele tijd geleden. Je kunt ze trouwens echt overal vinden en ik denk dat veel mensen wel een denim jacket in hun kast hebben hangen, trouwens geschikt voor elk jaargetijde vind ik!

Deze mouwloze witte blouse van H&M divided is op zichzelf niet zo spannend, maar wel heel handig! Ik draag deze blouse echt onder elke trui/sweater, het kraagje wat dan onder je trui uitkomt vind ik zo leuk staan! Het maakt mijn outfit net even af en wat minder saai!
Last but not least iets wat ook echt niet kan ontbreken in mijn kast/dit rijtje. Namelijk: highwaisted skinny jeans! Op de foto staat een normale jeans-kleur, maar ook zwarte highwaisted jeans zijn enorm favoriet bij mij! Het liefst loop ik er elke dag in en normale jeans zijn daarom ook bijna niet meer te vinden in mijn kast. Love it.

Wat zijn jouw go-to kledingstukken?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff