15 januari 2015

Review: Catrice lipstick - Berry Bradshaw

0 reacties
 
Hoihoi!
Vandaag wil ik een lipstick met jullie delen, die echt favoriet is geworden de afgelopen weken. Mijn tweede Catrice lipstick in een prachtige 'berry-kleur'. Ook heb ik nog een confession die ik met jullie deel, lees snel verder!

Als eerste wil ik sorry zeggen tegen jullie, ik heb namelijk de afgelopen tijd niet zoveel beauty-artikelen geplaatst. Het bleef bij de video's die ik op zondag post, en de andere artikelen waren op één hand te tellen geloof ik. De reden hiervoor is dat ik door de weeks bijna geen vrije tijd heb, laat staan kan bloggen. En als ik iets plaats wil ik wel dat het goed is, dus that's the reason! Het bleef bij de video's die ik op zondag post, en de andere artikelen waren op één hand te tellen geloof ik. De reden hiervoor is dat ik door de weeks bijna geen vrije tijd heb, laat staan kan bloggen. En als ik iets plaats wil ik wel dat het goed is, dus that's the reason!
Dit is de kleur waarover ik het heb, 340 'Berry Bradshaw'. Deze lipstick maakt uit van de Ultimate Colour lijn van Catrice. Een hele fijne lijn als je het mij vraagt, de lipsticks zijn namelijk erg gepigmenteerd! 


Ik was al een tijdje opzoek naar dé perfecte 'Berry-lipkleur' en toen ik deze tegenkwam was ik meteen  enthousiast. Inmiddels heb ik mijn moeder ook al overgehaald en zij draagt hem nu ook heel vaak, haha! Ik vind de verpakking van deze lipsticks trouwens echt prachtig, het oogt totaal niet goedkoop naar mijn mening. Maar nu het belangrijkste: laten we eens kijken naar de swatches...



Wat een pigmentatie hè? Ik werd echt enorm blij toen ik dit zag, toen ik de tester in de winkel op mijn hand probeerde!

Dit is de lipstick op mijn lippen, een hele mooie donker-rode kleur. Wat ik zo fijn vind aan deze lipstick is dat je hem in dekking kunt opbouwen. Als ik hier nog een laagje overheen zou doen, zou de lipstick nog dieper rood worden. De lipstick blijft redelijk lang zitten, en het leukste is: de kleur vervaagt geleidelijk zonder een lelijk 'de kleur zit alleen nog maar op je mondhoeken-effect'. Ik zie nu trouwens dat mijn rechter-mondhoek een beetje schraal is, sorry daarvoor!

De lipstick is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor € 3,99.

X Anne










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff