22 januari 2015

Review: Catrice glamour doll mascara

0 reacties
 
Mascara, het is iets waar ik niet zonder kan. Ik draag het elke dag, al vanaf mijn 12e jaar geloof ik. Dan zou je toch denken dat je na 4 jaar wel een favoriete mascara heb ontdekt, nee dus. Ik heb wel een aantal goede mascara's gehad, maar ik ben nooit echt blijven hangen bij een favoriet. Wat vind ik van deze mascara? Lees snel verder!

Dit is de mascara, de Glamour Doll mascara van Catrice. Een simpele zwarte mascara, die overigens niet waterproof is. Het borsteltje sprak mij erg aan bij deze mascara, het is namelijk een plastic borsteltje (waar niet perse mijn voorkeur naar uitgaat) die super veel kleine 'tandjes' heeft. En dat vind ik heel fijn, het zorgt er namelijk voor dat het mijn wimpers goed spreidt. Als het goed is dan, laten we kijken naar het effect op mijn wimpers!
Je hebt trouwens ook een waterproof-variant van deze mascara, deze heeft een soortgelijk uiterlijk maar dan in het blauw. Dus als waterproof meer jouw ding is, bekijk die dan eens!

Dit is before, zoals je wel kunt zien was het weer nodig om mijn wenkbrauwen te epileren. Daar gaat deze review niet over, maar het viel me wel gelijk op met deze close-ups. Sorry guys! Zoals je ziet heb ik niet zoveel wimpers, maar die van mij zijn wel al van zichzelf gekruld. Ik gebruik dan ook nooit een wimperkrultang.

Het effect van deze mascara vind ik heel mooi, heel basic en niet overdreven volumineus. Wel mooi voor een subtiele look, zoals ik al verwachtte werkt de mascara goed voor het scheiden van je wimpers. Geen spinnepoten-look dus, ook geeft de mascara veel lengte. Maar volume, dat is niet z'n sterkste kant. Terwijl dat wel is wat Catrice belooft en wat ik zoek in een mascara...
De houdbaarheid van de mascara op de wimpers is goed, zolang je er niet aanzit. Als je er aan gaat zitten, komt de mascara al gauw in kleine stukjes van je wimpers brokkelen. Dit klinkt heel negatief, maar eigenlijk heb ik dit altijd met budget mascara's. Het is niet erg, wel even rekening mee houden.

Hele mooie mascara voor een basic, dagelijkse look dus. Of voor de mensen die al gezegend zijn met volle wimpers van zichzelf, niet ideaal voor mij. Ik houd iets meer van dat drama-effect, dus mijn zoektocht gaat nog verder!

Catrice Glamour Doll volume mascara - €3,99 en te koop bij Kruidvat of Trekpleister

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff