7 november 2014

What's in my shower?

2 reacties
 

Hi lovies! 
In het artikel van vandaag laat ik jullie zien wat er bij mij op het doucheplankje staat! Ik wissel heel erg af qua doucheproducten, dus dit is niet wat ik altijd gebruik. Ik hoop dat jullie benieuwd zijn naar wat ik momenteel gebruik en wat ik ervan vind!
Douchegel en scrub, in deze categorie gebruik ik drie producten die ik met elkaar afwissel. Als eerste de douchegels:
- The Bodyshop vineyard peach shower gel, dit vind ik een heerlijke, frisse douchegel. Lekkere geur om bijvoorbeeld 's ochtends mee te douchen wanneer je nog een beetje wakker moet worden!
- Nivea onder de douche body milk, deze douchegeld is heel verzorgend. Fijn voor deze koudere dagen waar mijn huid snel droger wordt. Deze douchegel is ook lekker snel, want je hoeft je daarna niet nog in te smeren met bodylotion of iets dergelijks!

Dan een scrub die ik af en toe gebruik, ik probeer wekelijks te scrubben.
- Action, Body scrub salt in de geur 'Beauty secret', dit is de groene flacon. Ik heb nooit zin om veel geld aan scrub uit te geven, deze is prima en ruikt lekker!
Oh! De pufspons die ik gebruik is trouwens ook van Action :)



Dit is de cleanser die ik gebruik om mijn gezicht te reinigen. Ik heb een aparte cleanser voor onder de douche, namelijk deze van Neutrogena. Ik kocht hem in Frankrijk, het is de visibly clear cleanser met pamplemousse rose. Tja, ik weet niet goed wat ik me bij die geur voor moet stellen, maar het is een lekkere frisse geur. Het is een goed reinigende cleanser die wel een beetje uitdroogd. Daarom gebruik ik na het douchen altijd een hele voedende crème ter compensatie!

Voor het scheren gebruik ik twee producten:
- De sensitive scheergel van Kruidvat,deze werkt heel fijn trouwens. En hij is lekker budget, dit is trouwens een miniverpakking.
- Mijn Gilette Venus scheermesje, deze is echt heel fijn en gebruik ik al heel lang!



Voor shampoo wissel ik al helemaal vaak van producten, momenteel dus deze:
- Andrélon volume en care shampoo, deze vind ik niet zo fijn. Hij maakt mijn hoofdhuid droog en schilferig en geeft ook niet zoveel volume als 'ie beloofd, neh. Geen aanrader.
- Andrélon perfecte puntjes conditioner. Dit is een hele oude flacon, dat betekent dus een oude geur én een oude structuur. Deze komt bij mijn oma vandaan, die had nog heel veel shampoo en conditioners in haar badkamerkastje staan. Mijn moeder ging haar badkamer uitzoeken omdat ze naar het bejaardentehuis moest, ze nam dus een aantal oude flacons shampoo en conditioner mee. 
Niet per se verkeerd of over de datum hoor, eigenlijk werkt deze heel fijn! Hij laat mijn haar echt super lekker ruiken, de hoeveelheid parfum in de producten van Andrélon is dus duidelijk verminderd, haha!

Welke producten gebruik jij momenteel onder de douche?
X Anne


2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik vind die shampoo van andrelon ook totaal niet fijn.. :( ik heb hem maarn gewoon weggegooid haha. Ik doe nu 3vwo en jij toch al 5vwo? Ik was heel erg beniewd welk profiel jij hebt gekozen, ik ga denk ik EM kiezen. Wel zielig voor je oma dat ze naar een bejaardenhuis gaat. Je bent echt een knappe meid! Xoxo Luna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heei! Wat lief dat je reageert, dankjewel! Ja ik doe nu vwo 5, ik heb ook EM gekozen! Ik ben achteraf blij met mijn keuze, heel veel succes! x

      Verwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff