5 november 2014

Stash by brand - Rimmel Londen

0 reacties
 
Hi sweethearts!
Ik vind het altijd ontzettend leuk om de make-upstash van anderen te zien, jullie ook? Als ik bij een vriendin langsga of logeer, snuffel ik altijd in haar make-up stash, haha! Vorig jaar maakte in een stash video, die ga ik binnenkort weer voor jullie updaten. Maar het leek mij leuk om door middel van een aantal artikeltjes, wat merken naar voren te laten komen. Zo kan ik toch wat specifieker laten zien aan jullie wat ik heb en wat ik ervan vind!

Laten we beginnen bij de basis!
- De foundation die ik op dit moment elke dag gebruik is de Match perfection foundation. Dit is een enorm fijne foundation die er heel natuurlijk uitziet en niet als een 'laagje' op je gezicht ligt. Klik hier voor de review!
- Ook de Stay Matte powder gebruik ik elke dag, een hele fijne poeder. Lekker basic, goed om je foundation mee te 'setten'.
- De Rimmel natural bronzer is echt groot favoriet bij mij. Mijn meest geliefde product uit heel dit artikel, sowieso. Deze bronzen is wat een bronzer moet zijn. Hij is mooi mat en niet oranje, perfecte kleur bruin om mee te shapen!

 Deze twee apocalips liplaquers zijn heel fijn! Ik heb ze in de kleuren éclipse en celestial.
- Éclipse is een hele mooie donker, dieprode kleur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet veel draag, maar dat ligt puur aan de (heftige) kleur.
- Celestial is echt een perfecte 'my lips but better kleur'. Deze draag ik wel heel vaak en graag!

Deze twee items kocht ik bij de Big Bazar.
- Allereerst een oogschaduwdoosje, ik weet niet zeker of deze nog te koop is. Toevallig draag ik deze vandaag, je kunt er een hele mooie eenvoudige look mee maken met groene accenten!
- Dan deze lipstick van Kate Moss, dit is kleur 05 een hele mooie roze kleur. Ik ben echt dol op deze lipstick, hele goede kwaliteit. Deze is nog wel te koop!


Hebben jullie producten/aanraders van Rimmel?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff