13 november 2014

Outfit: herfst in het bos

0 reacties
 
Hoi!
Ik houd van die koude, maar toch zonnige herfstdagen. Nog even nagenieten van de zomer, terwijl de natuur zich klaar maakt voor de winter. Dit geeft zo'n mooi plaatje! Als je mijn vorige artikel hebt gelezen, wist je dat ik jullie vandaag mijn boswandeling-outfit zou laten zien. Ik droeg een echt herfstige outfit, al zeg ik het zelf. We maakten trouwens precies aan het begin van de zonsondergang de foto's, dit geeft echt een heel mooi effect!


Coat Primark | Jumper Primark | Tregging Pieces | Boots Primark

Dit was mijn outfit, het was zo'n lekkere zonnige dag! Ik hoefde eigenlijk mijn jas niet eens dicht te doen. Ik droeg trouwens mininale make-up, dat probeer ik eigenlijk elke zondag te doen. Ik ga normaal niet echt de deur uit op zo'n dag, daarom had ik ook geen zin om me speciaal omdat ik naar het bos ga, op te maken. Dat vind ik ook niet nodig, wat vindt jij? Deze trui heb je misschien wel gezien in mijn shoplog van twee weken terug. Ik ben op het moment echt 'into' de Peter Pan-kraagjes, haha! Ik houd wel van dat schoolgirl stijltje! Ik heb de outfit daarom wel gecombineerd met mijn stoere Primark boots, dat geeft net een stoere touch. 

Wat vindt jij van mijn outfit?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff