16 november 2014

Video: Easy pin-up haartutorial

1 reacties
 

Hi lovies!
In de video van deze week laat ik jullie zien hoe je heel makkelijk een pin-up look kunt maken, ik toupeerde mijn pony voor een hippie-effect, en in combinatie met de strakke staart zorgt er toch voor dat het een draagbare look blijft. Veel kijkplezier en succes als je de look gaat maken!


Klik hier als je de video niet kunt zien!

Heb je nog een vraag: stel ze gerust in de comments!
Deel je creatie ook op internet, tag mij @Anneexx98. Dat zou ik heel tof vinden!

X Anne

1 opmerking:

  1. Dominique kijkt mee en zegt : " Vind ik mooi, als ik lange haren heb mag Anne die doen met plukjes om de pony en dan in een staart". Maar het haar is nu vrij kort dus ze moet eerst paar maanden sparen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff