25 november 2014

Een kijkje bij iemand thuis

0 reacties
 
Hoi!

Zoals ik in mijn persoonlijke artikel vorige week al vertelde, maakte ik wat foto's bij vrienden van ons thuis. Ze hebben echt een onwijs toffe stijl die ik graag met jullie wil delen. Gewoon ter inspiratie, ik raak namelijk enorm geïnspireerd van deze stijl. En al helemaal omdat ik hiermee ook heb gezien dat het echt kan in de praktijk! Je huis/kamer leuk inrichten in niet alleen iets waar je van droomt, alleen op Pinterest ziet en dus nooit echt in de praktijk kunt uitvoeren. Nee, het kan echt!











Ik ben vanaf jongs af aan al erg geboeid door interieur, vroeger (nu nog steeds, maar ik heb er geen tijd meer voor) kon ik avondenlang collages maken over bepaalde interieurstijlen. Ik had een sjabloon die mijn moeder van een architect kreeg, waarmee ik hele projecten opstelde voor het inrichten van een huis. Nu nog steeds vind ik het enorm leuk om bijvoorbeeld bij rommelmarkten/tweedehandswinkels te speuren naar leuke hebbedingetjes op het gebied van interieur. Ik houd er namelijk van om mijn kamer om de zoveel tijd opnieuw te decoreren, en dat kan op zo'n manier voor weinig geld!
Ik ben ook erg blij dat ik foto's mocht maken in hun huis. En ik hoop ook dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren!  

X Anne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff