19 november 2014

Druk enzo.

0 reacties
 

Heee loavies!
Ik zit nu in de bus opweg naar huis, en ik wilde even een persoonlijke update posten. Gewoon. Omdat ik jullie als mijn vriendinnen zie en omdat ik wat kwijt wil. Ik voel me altijd enorm schuldig als ik niet optijd ben met mijn blogposts, dit is weer zo'n geval!

Eigenlijk is mijn schema best wel volgepropt de laaste tijd. Door de weeks maar ook in het weekend. In het weekend 'werk ik altijd aan mijn blog, ect genieten vind ik dat! Elke week post ik een video en daar gaat best veel tijd in zitten, ik wil mij altijd blijven verbeteren en daarom wil ik niks afraffelen. 
Ik vind het echt super super leuk om video's te maken, maar dat betekent dat het maken van artikelen weleens mislukt. Gewoon omdat ik er geen tijd voor heb/maak om dat ook nog te doen. En hier weer hetzelfde liedje: ik wil niks afraffelen. 
Maar: ik heb pas bij vrienden foto's gemaakt van hun prachtige interieur. Dat artikel kun je binnenkort verwachten!
Gewoon even een excuus-voor-het-niet-online-komen-van-een-blogpost-artikel dus, haha!

Tot snel xxxx

PS: het voelt fijn om weer geschreven te hebben, en om m'n gedachten ook even op 'digitaal-papier' te zetten! Dit is trouwens ook de bedoeling van een blog, haha! Wat vind jij? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff