9 oktober 2014

Review: Rimmel Match Perfection foundation

1 reacties
 
Hi lovies!
In deze blogspost review ik de Rimmel Match Perfection foundation voor jullie. Ik had weer een nieuwe foundation nodig aangezien mijn oude foundation van Catrice op was. Het kwam wel goed uit want ik had nog een cadeaubon van DA die ik al een eeuwigheid had, die kon ik daar goed voor gebruiken! Ben je beniewd wat ik ervan vind? Klik snel verder!



Ik heb gekozen voor de lichtste kleur, 100 ivory. De flacon bevat 30 mililiter en eigenlijk vind ik dat 'ie een hele mooie vormgeving heeft. Rimmel zegt dat het een ' light perfecting radiance foundation'  is, nou wat ik mij daarbij moet voorstellen... geen idee! 
Wat ik heel fijn vind, is dat deze foundation een pompje heeft. Hierdoor kan je heel makkelijk en hygienisch precies de goede hoeveelheid foundation pakken.

Oke, genoeg gepraat over vormgeving en beloftes. Hierboven zie je de foundation op mijn hand, ik merkte al gelijk dat het een heel vloeibare substantie was. Dit vind ik persoonlijk wel fijn, je kunt dan namelijk makkelijk de foundation verdelen over het gezicht en het voelt niet zo cakey aan! De foundation heeft een subtiele geur, niet zo'n oma geur, maar echt wel een lekker geurtje. Ik moest er trouwens wel even aan wennen dat foundation ergens naar ruikt, maar eigenlijk vind ik het wel lekker! De kleur is trouwens ook perfect voor mijn nazomerse huidje op dit moment, goed gegokt! Ik zocht namelijk naar een foundation met een gele ondertoon, omdat dat het beste bij mijn huid past. En soms zijn zulke foundations nog best lastig om te vinden!
Tijd om te kijken wat het effect is om mijn gezicht...

Aanschouw de naaktheid van mijn gezicht, haha! Tja, jullie weten misschien wel dat ik niet de meest zuivere huid heb, integendeel. Maar we moeten het maar van de positieve kant bekijken: ik ben nu wel een goed proefkonijn voor een foundation review. 
Op de andere foto zie je mijn gezicht met de foundation, wenkbrauwpoeder, eyeliner en een likje mascara. Wow! Wat een mooi effect! Ik vind de foundation echt prachtig, hij heeft een mediumdekking en een glanzende finish. Toch blijft de foundation, op mijn droge huidje, na het afpoederen de hele dag zitten. Kortom, ik ben heel blij met deze foundation. Echt een aanrader!

Rimmel Match Perfection foundation, €12,99 en o.a. te koop bij DA, Kruidvat, Etos en Trekpleister.

1 opmerking:

  1. Het merk Make Up For Ever heeft voor iedere type huidskleur de juiste teint. Ideaal als je de perfecte match zoekt! En in NL verkrijgbaar bij Emeral Beautylife Cosmetics

    P.s. ideaal voor selfies!

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff