7 oktober 2014

My Photodiary september #2

0 reacties
 
Hoi!
Iets later deze keer, mijn photodiary van afgelopen twee weken. Ik heb vooral veel lekker eten aan jullie te laten zien, haha! Ook schoot ik op de fiets nog wat mooie plaatjes én ik heb een belangrijke beslissing genomen wat betreft de 'photodiary artikelen'. Lees snel verder!

Het was zo mooi weer op de fiets! Ik kon mijn jas wel uit doen, want de zon scheen zo lekker. Echt nog een beetje nazomers weer.
Wel is het s'ochtends nog donker, en dat betekent dat ik mijn kerstverlichting weer aan kan doen bij het opmaken. Dat geeft altijd zo'n gezellige sfeer, ondanks dat het niet zo heel geweldig licht is om je make-up bij de doen, haha!
We hadden vijgen thuis, ziet er heel mooi uit, maar is niet zo heel lekker eigenlijk..

De regenboog!

Zo druk! Kijk mijn to-do list op zondag...

Mijn opa was jarig, en dus gingen we met de familie eten bij een wokrestaurant, zooo lekker! Ik had drie toetjes genomen, sorry but no sorry!


Mijn zusje had cupcakes gemaakt, yummy!




























Afgelopen weekend heb ik wel drie stukken van mama's vanille-kwarktaart op, badass Anne. Ik houd van eten echt waar, en dit was super lekker!

Dan nog een mededeling (wow, dit klinkt formeel!): Ik heb bedacht om nog maar 1 keer per maand een photodiary te plaatsen. Dit komt omdat ik het idee heb dat ik er dan 'leukere artikelen' van kan maken, na een maand kan ik echt een overview geven van die maand door middel van foto´s. Nu heb ik iedere keer eigenlijk té weinig foto´s voor het mooie. Dit betekent dat ik elke maand aan het einde van de maand een photodiary artikel zal plaatsen. Ik hoop dat jullie dit ook een goed idee vinden, laat maar weten!

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff