16 oktober 2014

5 Mooie herfstnagellakken

0 reacties
 
Het is weer herfst, en daarbij horen herfstige nagellakken. Ook al draag ik niet heel vaak nagellak, ik wilde wel graag mijn 5 mooie herfsttinten uit mijn collectie laten zien. Hopelijk helpt dat mijzelf én misschien jullie ook wel bij het dragen van meer nagellak. En misschien geeft het jullie ook wel inspriratie over welke nagellakken heel mooi zijn om te dragen dit seizoen..

Warning: ik heb niet moeders mooiste nagels en nagelriemen. Ik werk als vakkenvuller en ik heb best zwakke nagels van mijzelf, dit is niet zo'n goede combi, haha! Toch vind ik nagellak (en dan vooral donkere nagellak) niet verkeerd staan bij korte nagels, wat vinden jullie?


Dit is een mooie duo-chrome lak van Kiko, nummer 433. Je ziet het niet zo goed terug op de foto helaas. In het echt is 'ie heel mooi zeegroen/blauw/paarsig, zoals in het flesje. Ik kocht dit lakje in Londen, bij de Kiko store. Je kunt hem sinds kort ook in de kiko-webshop krijgen, ze verzenden namelijk naar Nederland!


Deze mooie jeans-kleur is van Catrice, 915 George Blueny. Geweldige nagellak met een geweldige naam! Deze nagellak bevat heel veel hele mooie blauwe shimmer, echt een najaarslak vind ik!

Dan deze van H en M (de computer doet heel raar als ik het 'en-teken' typ hahaha), dit is echt een perfecte legergroene nagellak. Ik denk niet meer dat deze te krijgen is, maar even ter inspiratie: zo'n legerkleur vind ik echt prachtig voor deze tijd van het jaar. Het is trouwens de kleur 'Hunt me down', mocht je benieuwd zijn.

Dit is toch wel één van de toppers hoor! Kleur 273 'Raspberry' van Barry M is echt zo mooi, een bordeauxrode tint die inderdaad een beetje naar een raspberrykleurtje neigt. Ook deze kocht ik in Londen, maar is online heel goed verkrijgbaar of anders bij River Island.


Als laatste wilde ik graag deze kleur met jullie delen, ook eentje van Catrice. Deze lak heb ik al een tijdje, het is 200 'From dusk to dawn'. Een hele mooie taupe tint, zonder shimmer dat is bij sommige lakjes juist wel mooi eigenlijk. Op de foto hierboven heb ik maar 1 laagje op, waar ik er eigenlijk twee had moeten hebben. Maar goed, prachtige najaarskleur dus!

Dit waren mijn 5 toppers op nagellakgebied voor de herfst! 
Welke tinten vind jij mooi om te dragen op je nagels?

Liefs, 
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff