29 september 2014

OOTD: All black, Yay or Nay?

0 reacties
 
Hoi!
Zaterdagochtend schoot ik met mijn zusje een aantal outfitfoto's voor dit artikeltje. Het zonnetje kwam net op en het was een beetje mistig weer. Dit gaf wel een leuk effect aan de foto's vind ik zelf, haha! Ik droeg mijn nieuwe jurkje van Anna M. den Hoed, een kledingmerk ontworpen door de nicht van mijn moeder. Zij heeft dus een eigen kledinglijn, en dit is één outfit daarvan. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!








Jurkje + Legging Anna M. den Hoed (zie deze link voor de webshop) | Ketting Primark | Tas Primark | Boots Primark

Ik ben onwijs blij met dit jurkje (+ legging), het is weer eens wat anders. Het merk 'Anna M.' heeft echt een eigen stijl en dát vind ik zo leuk! Het jurkje zit echt onwijs lekker, net een pyjama, maar het ziet er toch chique uit. Ik combineerde het daarom met mijn zwarte 'oldschool bag' en boots van Primark. Een hele zwarte outfit dus, vinden jullie het leuk? Laat maar in de comments weten, yay or nay!

Wat vinden jullie van de fotografie-skills van mijn zusje?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff