3 augustus 2014

My photodiary juli #2

1 reacties
 

Hi everyone!
Het is weer hoogtijd voor een 'My photodiary artikel'! Door middel van foto's gemaakt met mijn telefoon, geef ik jullie een kijkje in mijn leven. Afgelopen twee weken kan ik kort samenvatten door de volgende woorden: boeken lezen, werken en The Sims. Klik snel verder als je benieuwd bent!




















Ik was een weekje werken bij mijn oom in de kas, ik sliep bij mijn oma. En dit was het uitzicht vanaf de kamer waar ik sliep. Zonsondergang bij de kassen :)


Het zusje van een vriendin van mij vond dit schattige baby kikkertje, haha hij zat trouwens ook in schattige handjes.

 I'm addicted to Sims! M'n broertje heeft pas Sims 3 gekocht.

I'm also addicted to Netflix! Whoop Whoop :) Ik en mijn ouders kijken nu Breaking Bad, aanrader!


Man! Wat duurde het lang voordat de schoolspullenvideo was geupload... Zucht. Ik heb het wel 10 keer geprobeerd, maar het is gelukt!



Oeeh! Ik maakte pannenkoeken, favourite lunch ever! Haha ik ben een beetje in de Engelse stijl van schrijven. Merken jullie het?

Make-up loze selfie tijdens het pannenkoeken bakken, yay!


In de vakantie heb ik wat meer tijd, en dit betekent dat ik weer een boek lees! Ik ben nu bezig in 'Toen ik je zag' van Isa Hoes. Een heel mooi boek! Ik ben nu bij het stuk dat ze verteld hoe zij Antonie ontmoette. (Antonie heeft in 2010 zelfmoord gepleegd)


Oh! Wat was ik zenuwachtig! Ik had afgelopen donderdag een sollicitatiegesprek bij de Plus in mijn woonplaats. En ik kan zeggen... dat ik ben AANGENOMEN! Nu moet ik maandag (morgen dus) even langs komen om een aantal formulieren in te vullen zodat ik aan de slag kan, spannend!


Ik maakte deze polaroidfoto's en hing ze aan een lijntje in mijn zithoekje op m'n kamer. Ik vond het er wel leuk en gezellig uitzien, en ik had zin om te DIY'en!

Ik bestelde deze twee boeken op Bol.com. Happy Life van Mascha en The Fault in our stars van John Green. Deze boeken neem ik lekker mee op vakantie!

Samen met mama maakte ik deze bloemenkrans met hortensia's :)


De boeken waren binnengekomen, yay!

Dit waren de foto's van de afgelopen twee weken. Wat heb jij gedaan in deze weekjes?

X Anne

1 opmerking:

  1. Wow wat een mooi uitzicht had je bij je oma!
    Happy Life heb ik ook besteld, ik ben erg benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff