17 augustus 2014

Hairproducts I love

0 reacties
 


Hoi!
Vandaag wil ik graag mijn favoriete haarproducten van dit moment met jullie delen! Ik heb de laatste tijd namelijk een aantal fijne producten ontdekt. Ben je benieuwd naar mijn faves? Klik dan snel verder!

Als eerste de producten van de 'Oil & Care' lijn van Andrélon. In deze producten zit arganolie wat ervoor zorgt dat mijn haar lekker zacht wordt en minder pluist. De geur van deze lijn is trouwens ook echt heeerlijk! Ja, ik ben fan!

Dit volumepoeder zag je laatst misschien al voorbij komen in een shoplog-artikel van de op=op voordeelshop. Dit is echt geweldig spul! Je strooit het langs de aanzet van je haar (op de plek waar je volume wil) en masseert het een beetje in, en BOEM! Volume!

Ook droogshampoo is voor mij écht een uitkomst op dagen dat mijn haar net op het randje zit van wassen of niet wassen. Dat ik niet 'zomerblond' ben, maakt mij niet uit. Deze droogshampoo laat gelukkig geen witte strepen achter!
* Trouwens wel een overload aan Andrélon producten, haha*

Dan nog een 'niet-andrélonproduct'. Dit serum van de Action vind ik heel erg fijn! Het maakt mijn haren zacht en haalt de pluis weg, ook zorgt het ervoor dat mijn krullen/slag mooi in model komt, love it! En het is helemaal niet duur natuurlijk, as always bij Action :)

Wat zijn jouw favoriete haarproducten?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff