6 juli 2014

Tip/Review: Suddenly Madame Glamour parfum

0 reacties
 

Heei!
Laatst ging ik met mijn moeder boodschappen doen toen ik dit parfum tegenkwam. Hij was maar 2 euro dus dat kon niks goeds zijn dacht ik. Maar, toen ik 'm rook vond ik de geur super lekker! Wil je meer weten van dit cheap-ass schatje, lees dan snel verder!





Dit parfum kocht ik bij Lidl! Ja echt! Het parfum heet 'Suddenly Madame Glamour' en het is een eau de parfum van 50 ml. Nog best veel inhoud dus. Ik ben hem wel eens vaker tegengekomen, maar iedere keer dacht ik dat het niks was en liet het aan me voorbij gaan. Eerst zag ik hem voor 6 euro, toen voor 4 euro en twee dagen geleden dus voor maar 2 euro!Ik geloof dat er nu een actie is bij Lidl waardoor 'ie voor maar € 2,- in het schap lag. Dat kon ik niet weerstaan, haha.
Dit parfum is een dupe van Chanel Coco Mademoiselle las ik. Super tof! Het is dan ook een hele lekkere geur, ik ben er echt dol op! De geur vervliegd wel heel snel, maar wat kan je anders verwachten voor zo'n prijsje. Gewoon wat vaker opsprayen is een hele goede oplossing. Oh! Er is trouwens ook een bodylotion in dezelfde geur te koop, die is ook heel goedkoop (ik weet de prijs niet precies meer). Ik ben niet zo'n ster in het beschrijven van geuren, maar ik ga het voor jullie proberen! Suddenly ruikt fris, fruitig, maar heeft ook een bloemig tintje ook ruik ik een vleugje perzik. Meer kan ik er niet van maken denk ik, maar ga de geur eens ruiken bij Lidl als je er dan toch bent...

Echt een aanrader dus, ik zou zeggen ga 'em even scoren als je dol bent op Coco Mademoiselle van Chanel en vergelijk het is! Ik heb zelf die geur niet in huis dus ik kan de geuren niet vergelijken, maar wat ik wel zeker weet is dat ik heel blij ben met míjn nieuwe aanwinst. Ik zal dit parfum de komende tijd veel dragen denk ik!


X Anne
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff