8 juli 2014

New Hair

0 reacties
 

Hoi!
Ik ben gisteren naar de kapper geweest, misschien weet je wel dat ik een tijdje geleden een rode dip-dye had. Dat was geverfd met een kleurspoeling en die was daardoor helemaal uit mijn haar vervaagd.
Het begon toch weer te kriebelen om mijn haar weer een nieuw verfje te geven. Dus dat ging ik doen, kijk mee naar het resultaat...




Ik verfde mijn haar in een koperkleur, deze keer weer met een kleurspoeling. Voordeel hiervan is dat de kleur geleidelijk uit je haar verdwijnt zodat je geen last hebt van uitgroei. Ook is het veel minder schadelijk voor je haar dan verf.
Ik liet ook mijn haar knippen, dat was hoog nodig! Ik had dode puntjes dus die moesten er écht af! Ook liet ik mijn haar in laagjes knippen. Ik wilde heel graag wat meer volume in plaats van de 'mijn haar hangt sluik langs mijn gezicht coupe'. Ik had mijn haar een tijd lang op één lengte en het was daardoor heel moeilijk om echt volume erin te krijgen. Doordat mijn haar nu laagjes heeft, heeft het van zichzelf al meer volume, maar is het ook makkelijker om volume erin te krijgen met bijvoorbeeld volumepoeder! Oh, de natuurlijke krullen komen door de laagjes meer naar voren!

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe kapsel! Ik liet mijn haar trouwens knippen bij de kapster waar ik altijd naartoe ga. Het is een kapper die een mini salonnetje heeft in haar eigen huis, en dat is gewoon bij ons in de straat. Zij kent mij en mijn haar ondertussen goed, dus dat is heel fijn :) Ik heb trouwens nog wel last van vliegende haartjes, dat zijn gewoon allemaal korte haartjes die nog aan het groeien zijn. Ze zijn dus niet op dezelfde lengte als de rest van mijn haar en zweven dus een beetje rond mijn kruin...
Hebben jullie daar tips voor en wat vindt je van mijn nieuwe haar?

X Anne
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff