17 juli 2014

My Photodiary juli # 1

0 reacties
 

Heei! Ik merk dat ik de laatste tijd wat minder tijd (heb/ vrijmaak) voor mijn blog. Tenminste om artikelen te schrijven, want vandaag heb ik de hele dag met een vriendin beelden voor een lookbook geschoten :) Ik ga de video straks bewerken, so stay tuned! Nu heb ik een photodiary artiketje voor jullie, ik zag namelijk net dat het alweer de 17e is. Kijk mee naar mijn prille vakantiedagjes...


 Jeeejjj! Vakantie en laatste keer op de fiets terug van school naar huis. Morgen alleen nog even m'n rapport ophalen.


Het was nog maar net vakantie of ik ging samen met een vriendin schoolspullen kopen. We gingen even de stad in en eigenlijk hebben we best wel veel dezelfde items gekocht, haha! Ik maak er nog een video over :)

Met mama bij La Place eten tijdens een dagje shoppen in Rotterdam. Inmiddels staat de shoplog (klik hier om hem te bekijken) ervan online!

Blij met mijn aankoopje bij Primark!

Met mijn broertje in de trein... op naar oma!

We gingen naar de Nijmeegse vierdaagse en kochten als cadeautje voor oma: gladiolen!

Ik stuurde de uitnodiging voor mijn Sweet Sixteen :)

Make-uploze selfie in de trein terug...

Jeej! Naar de Sweet Sixteen van een lieve vriendin. Maar eerst wel even m'n nagels lakken! Ik gebruikte Kiko 289 :)

Fijne vakantie sweethearts!

X Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff