4 juli 2014

Video: Mijn avond reinigingsroutine

0 reacties
 




Hoi!
Een tijdje geleden schreef ik al een blogpost over mijn avondroutine en welke producten ik daarvoor gebruik (klik hier om naar het artikel te gaan). Maar omdat ik een aantal vragen heb gekregen of ik mijn avond reinigingsroutine wilde laten zien in een filmpje, heb ik dat bij deze voor jullie gefilmd! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien hoe ik deze producten in de praktijk gebruik...


Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Oh en ik heb nog een vraag: Welke producten gebruiken jullie om je gezicht te reinigen? Laat maar achter in de reacties, zou ik supertof vinden om te lezen!

Liefs,
Anne
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff