19 juni 2014

Inspirational: Summeroutfits with a skirt

0 reacties
 

Hoi!
Het is alweer heel lang geleden dat ik een 'inspirational artikel' heb gemaakt, dus dat heb ik vandaag weer eens gedaan! We staan nu aan het begin van de zomer, dus het lekkere weer komt er weer aan. Ik draag in de zomer graag shorts, maar ook rokjes. In dit artikel laat ik jullie dus een aantal outfits zien met een rokje...


Ik vind de eerste outfit heel tof, het is een soort bohemian stijltje, die ketting past er heel goed bij! Bij de tweede outfit draagt het meisje/model een skort, een skirt en een short in een! Skirts zie je deze zomer ook veel voorbij komen, en ik vind het er heel leuk uitzien. De derde outfit vind ik ook heel gaaf, gewoon een simpel wit blousje in combinatie met een skaterskirt met bloemetjesprint. Heel simpel, maar less is more!

De eerste outfit vind ik echt geweldig! Dat rokje met kant is helemaal mijn ding en die top, wauwie (haha!). Bij de tweede outfit hebben ze een simpele zwarte croptop gecombineerd met een superleuk bloemenrokje en een oversized vest, love.. Bij de derde outfit vind ik vooral de combinatie van denim met dat schattige bloemenrokje super leuk!


Tja, wat moet ik zeggen over de eerste outfit? Look for yourself, haha! Bij de tweede outfit zie je ook weer goed dat 'less is more-idee'. Een simpel topje met een simpele skaterskirt, dat riempje maakt het helemaal af! En de derde outfit moest ik ook even in dit artikeltje laten zien, die babyblauwe kleur is zoo mooi! Ook leuk in combinatie met dat kanten topje.

Ik heb weer wat inspiratie voor de zomer, ik hoop jullie ook!
Volgende week begint mijn toetsweek, alvast heel veel succes voor degenen die ook hun schooljaar moeten afronden! Oh en ik heb nog een vraagje:

Welke outfit vinden jullie het mooist?

X Anne

Bron: Pinterest
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff