15 mei 2014

My Photodiary Mei # 1

0 reacties
 

Hoi!
Het is weer tijd voor 'My Photodiary', dit artikel plaats ik elke twee weken. Ik geef jullie door middel van foto's een kijkje in mijn 'oh zo bijzondere' leven (not, haha ;p). Nouja, twee weken geleden had ik mei-vakantie. Toen heb ik wel hele leuke dingen gedaan hoor! Trouwens, bij het maken van de bovenstaande foto had ik mijn hersenen kennelijk even uitgeschakeld. Zie jij het?

 
Wir sind nach Berlin gegangen! Ik ging gezellig met mijn oma de stad verkennen, hier zie je de Berlijnse muur. 


 Ik nam een Caramel Frappechino (schrijf je dat zo?) en, oh wat is die lekker! Love it <3 p="">

Pizza-time, ik en oma bestelden een huge (!) pizza bij de Pizzahut. Zo eentje waar de rand vol met kaas zit! Ik nam de Veggie-Special, met onder andere tomaat, spinazie, maïs enz. Oma nam er een met champions, ananas, kip en kaas. 

Nog meer lekkkerheid op een foto. Ik heb wel een beetje ongezond gegeten merk ik nu, oeps! Ik had een grote ijscoupe met warme frambozen, oma nam er een met warme kersen.

 Toen ik weer thuis was, lakte ik mijn nagels met Essie - Lovie Dovie, zo'n mooie kleur!
 Jeej! Na ongeveer een half jaartje weer paardrijden :)

Met lieve vriendinnetjes ging ik naar de Efteling om de vakantie af te sluiten, zoo leuk! 

Dit waren mijn bro's waar ik de dag mee optrok... haha just joking! Maar, het waren wel hele eigenwijze nijlganzen...
Wat heb jij in de mei-vakantie gedaan?
Love,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff