19 april 2014

Roomdetails

0 reacties
 

Heei!
Ik ben vaak aan het rondstruinen op Pinterest en Weheartit voor wat roomspiration (room inspiration, hihi). Maar hoe ziet mijn kamer er nu eigenlijk uit? Ik heb een tijdje geleden wel een roomtour gedaan, maar ik heb onlangs wat kleine dingetjes aangepast en verplaatst. Daarom leek het mij leuk jullie wat details van mijn kamer te laten zien!



Zoals ik al zei heb ik een aantal dingetjes veranderd aan het interieur van mijn kamer. Waaronder dit hoekje, ik heb wat kaarsjes, een geurbrander en wat tijdschriften neergelegd. Het is echt wat gezelliger geworden! Nu heb ik meer de neiging om neer te ploffen in mijn zitzak, die ligt hier namelijk in de buurt :)

Mijn bed en mijn nachtkastje, hierboven kun je twee wekpotten zien. In de één heb ik mijn bucketlist gedaan en al mijn dromen op een briefje geschreven en lintjes eromheen gedaan. In de andere wekpot zitten allemaal lieve briefjes en foto's die vriendinnen aan mij gegeven hebben!


Nog een zithoekje :) Eerst stond deze stoel in een hoekje gepropt, tussen mijn bureau en mijn bed in. Nu staat hij eigenlijk vrij centraal in mijn kamer. Veel beter zo! Ik houd van verandering, het liefst decoreer ik mijn kamer elke maand weer heel anders, maar ja dat gaat niet. Hebben jullie dit ook? Ik zit een soort van 'vast' aan die rode muur van mij! Als ik voor mijn kamer decoratie koop in een heel andere kleur dan vloekt dit heel snel met dat rood, haha.


Ten slotte nog een foto van wat troepjes op mijn bureau, hihi. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar er verzamelt zich altijd wel wat beautystuff op mijn bureau. Eerlijk gezegd vond ik dit nog best leuk staan!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden wat details te zien van mijn plekje :)
X Anne
 
 
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff