29 april 2014

Budget Tip: Action haarserums (review)

0 reacties
 
Hoi!
Sinds ik mijn haar heb geverfd, is het beter om geen conditioner te gebruiken. Dit haalt de kleur sneller weg zij mijn kapster. Ik gebruik nu dus geen conditioner meer, maar om mijn haar toch glad, zacht en doorkambaar te maken gebruik ik deze drie budget-toppers...

 Deze drie haarserums vind je bij Action, ze zijn van het merk Hegron. Ik heb drie varianten:
* Het 'Hair Serum'
* De 'Hair Repair anti-klit spray'
* De 'Hair Repair wonder serum spray'

Ik vind het alle drie aanraders, en ze zijn super budget-proof!

Het hairserumDit is een serum die je haar ontzettend glad en glanzend maakt. Ik gebruik dit serum na het douchen en ik breng het aan op handoekdroog haar, dat werkt echt top! Het is een gelly substantie zoals je die wel vaker ziet bij serums en het is super geconcentreerd spul! Je hebt er dan ook maar een klein beetje van nodig. Het ruikt echt ontzettend lekker naar perzik, je haar gaat hier zo lekker van ruiken!
Het serum heeft ook maar een klein prijsje namelijk €2,99, daar kan je het niet voor laten! Het serum bevat trouwens 75 ml waar je heel lang mee doet aangezien je maar een klein beetje nodig hebt.

De hair repair anti-klit spray
Dit is een leave-in spray die je haren glad maakt zodat je het makkelijk door kunt kammen. Super handig als je snel last hebt van klitten! Zelf heb ik niet zo'n last van klitten en ondoorkambaar haar, ik gebruik deze spray dan ook het minst vaak. Deze ruikt trouwens ook super lekker naar die perzik geur! De prijs van dit product is €2,49 voor 150 ml.

De hair repair wonder serum sprayOok dit is een leave-in spray, het is eigenlijk een serum maar dan in de vorm van een spray. Deze gebruik ik het meest aangezien je haar er super zacht van wordt. Ik spray deze meestal op de punten van mijn droge haar en dit maakt het super mooi glanzend en het haalt alle pluizigheid weg! Dit vind ik juist zo fijn aan dit product aangezien ik redelijk pluizig haar heb, vooral nadat ik het gekamd heb. Het heeft dezelfde werking als een serum, maar dan iets minder geconcentreerd. Dit zorgt ervoor dat je het gemakkelijk kan sprayen, wat ik fijn vind want dan hoef je je handen niet 'vies' en plakkerig te maken :) Deze spray heeft trouwens niet die perzik geur die de anderen wel hebben, maar een andere geur. Ik zou niet weten hoe ik hem moet omschrijven, maar het is een best lekkere geur. Je betaald ook voor dit product €2,49 voor 150 ml.

Echte aanraders dus, kijk er eens naar als je een keer bij de Action bent!

X Anne
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff