13 maart 2014

Review: Essence All About Nude palette

0 reacties
 
Hoi!
Misschien heb je eergisteren dit palette terug zien komen in mijn 'collectieve shoplog artikel'. Vandaag schrijf ik over dit palette van Essence een review. Ben je benieuwd naar de swatches en mijn mening over dit oogschaduwdoosje? Klik dan snel verder en kijk mee!



Dit 'All about nude' oogschaduwpalette ligt nog niet zo lang in de winkels en ik was erg benieuwd. Essence heeft namelijk de sunclub palettes ingeruild voor onder andere dit doosje. Ik was al erg enthousiast over het oude sunclub palette van Essence wat ik heb, maar nu ben ik benieuwd of dit doosje net zo fijn of zelfs beter is!



Dit doosje heeft hetzelfde formaat als de sunclub palettes, maar dan wel 6 in plaats van 8 oogschaduws. De kleurkeuze is heel anders dan een standaard nudes palette, dit nieuwe all about nude palette heeft dan wel nude kleuren maar geen standaard aardetinten. Ik vind het leuk dat Essence hierin roze tinten heeft verwerkt! De verpakking is lekker handzaam en praktisch op te bergen, ik vind hem er leuk uit zien.


Op naar de swatches! Hierboven zie je de zes kleuren die het palette bevat, van links naar rechts volgens de swatches hierboven zie je:

* De lichtste kleur is een highlighter, ik vind hem echt prachtig. Hij komt niet goed genoeg tot zijn recht op de foto maar het is persoonlijk een grote favoriet!
* Dan een roze tint, heel mooi!
* Een soort lichte taupe-achtige kleur die toch neigt naar roze. (sorry ik kan er niks anders van maken, haha)
* Hierna zie je een hele lichte shimmery roze tint
* Dan een taupe-achtige tint, deze bevat het minste shimmer van allemaal
* Als laatste een bruin, rode soort aubergine kleur, deze is ook heel gaaf en zo'n soort kleur had ik nog niet!
Zoals je ziet zijn alle kleuren erg gepigmenteerd! De kleuren komen goed overeen met hoe ze er uit zien in de verpakking. Ik ben nu al enthousiast, kijk mee naar de look die ik met dit palette maakte!
Wow ik ben enthousiast! De kleuren brengen mooi aan, ze blenden goed, ze zijn goed gepigmenteerd. De lichtste kleur, de highlighter, vind ik echt prachtig. Hij laat mijn ogen groter lijken, dit kun je bijvoorbeeld zien op de rechter foto hierboven.
Ik kan jullie dit palette heel erg aanbevelen. Het heeft namelijk een klein prijsje waar je hele goede kwaliteit voor terug krijgt!
Dit 'All About Nude eyeshadow palette' is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 3,59 euro.
Love,
Anne
  
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff