19 maart 2014

Persoonlijke update

0 reacties
 



Hoi!
Hoe gaat het met jullie? Ik dacht laat ik weer eens een persoonlijke update schrijven. Dit heb ik al een tijdje niet meer gedaan en ik best best een aantal dingen aan jullie te vertellen!



Misschien hebben jullie in mijn photodiary gezien dat ik mijn haar heb geverfd. Ik wilde wel eens wat anders met mijn haar, en daarom heb ik een rode ombre laten verven! Het is overigens de eerste keer dat ik überhaupt mijn haar heb geverfd, ik heb daarom ook een kleurspoeling laten doen bij de kapper (dit blijft zo'n 5 weken zitten) . Dit vond ik toch wat veiliger aangezien ik geen idee had hoe het resultaat zou worden.
Maar ik ben blij met het resultaat! De kapster heeft de overgang van mijn natuurlijke haarkleur naar rood wel vrij hoog gezet, zo rond mijn oren. Er is daardoor wel een groot deel van mijn haar echt rood, even wennen maar ik vind het wel tof!



Ook heb ik gisteren witte allstars besteld! De lage versie. Ik had ze al een tijdje op het oog en gisteren keek ik even rond bij Zalando en bestelde ze. Ik ben echt een converse-junkie aan het worden geloof ik, dit wordt mijn derde paar :) Ik maak wel een blogpost als ik ze binnen heb, je zult ook vast wel een keer een outfitpost ermee zien verschijnen denk ik!

Misschien wel het allerleukste nieuws is dat ik in de meivakantie naar Berlijn ga! Ik ga gezellig samen met mijn oma Berlijn verkennen.We gaan een paar dagen, een midweek zeg maar. Als jullie het leuk vinden kan ik wel weer een vlog maken. Dan doe ik het dit keer wel in één video, want die zes vlogs die ik maakte van Londen bleek toch wel een beetje too-much, haha! Oh! Hebben jullie nog tips wat betreft plekjes die leuk zijn om te bezoeken of winkels waar we echt heen moeten gaan? Let me know!



Ik heb trouwens echt zin in de lente, als ik het goed heb begint 'ie officieël vrijdag. Vorige week was het zo heerlijk weer! Ik heb het idee dat het nu weer wat minder begint te worden.. Ik trok mijn winterjas namelijk weer aan en liet m'n zonnebril thuis. Ik hoop dat het snel weer lekker weer wordt! Kan ik mijn nieuwe schoenen ook aan! ;)

Vinden jullie het leuk om vaker persoonlijke artikelen te zien op mijn blog? En heb je nog tips voor Berlijn?

xxx
Anne

Bron foto's: Weheartit
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff