3 maart 2014

My photodiary februari # 2

0 reacties
 

My photodiary is een artikel wat twee keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand. Vandaag ben ik 2 daagjes te laat met dit artikel, maar hopelijk vinden jullie dat niet erg.
Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...


VAKANTIE! Dat betekent natuurlijk shoppen...
Ik ging o.a. even langs bij Primark in Zoetermeer gezellig samen met m'n moeder en een vriendin!


Ik combineerde m'n nieuwe sokjes met mijn blauwe All Stars,
hoe vinden jullie het staan?


Op weg naar mijn lieve nicht in de trein...


We hadden haar kamer omgebouwd tot een soort geïmproviseerd mini-bioscoopje.
We keken samen The perks of being a wallflower. S'avonds gingen we naar
That Awkward Moment (met Zac Efron!), in de bios in Amersfoort.


Ik kijk hier echt ondeugend vinden jullie niet?


Uitzicht vanaf m'n make-up tafeltje s'ochtends, love it!


Ziek... Cup-a-soup is dan altijd een goed idee!


Mijn moeder maakt altijd de allerlekkerste taarten,
ik heb dan ook heel veel stukken taart op deze maand.
Mijn broertje en mijn vader zijn namelijk allebei jarig
geweest deze maand... Dit is trouwens bokkenpootjestaart :)


Dit was de 2e helft van mijn februari, hoe waren jouw afgelopen twee weken?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff