9 maart 2014

Video: No mirror make-up challenge

0 reacties
 






















Hi!
Een tijdje geleden heb ik samen met Donna, een vriendin die ik afgelopen zomer ontmoet heb in Kroatiƫ, de no mirror make-up challenge opgenomen! We zijn gegaan voor een 'partylook' en hebben onszelf uitgedaagd met onder andere felle lippen, blauwe oogschaduw en eyeliner!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien hoe wij ons best doen op onze make-up, zonder spiegel. Ik kan je alvast vertellen: dat is best moeilijk, haha! :) Veel plezier met kijken en laat in de reacties maar weten, wie het het beste heeft gedaan!

Wie vindt jij dat er heeft gewonnen? Ik of Donna?
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff