13 februari 2014

Review: MUA Undressed palette

0 reacties
 

Hi!
In mijn shoplog van Londen een tijdje geleden, heb je misschien dit palette voorbij zien komen. Inmiddels heb ik mij hier al vaak mee opgemaakt. Vandaag laat ik jullie weten wat ik er nou eigenlijk van vind! En ik kan je alvast vertellen dat ik dit een heel fijn palette vind...
 


Dit is hem dan, een prachtig nude palette met veel alledaagse kleuren erin. Dit zou een dupe moeten zijn van het Naked palette van Urban Decay. Nou heb ik het naked palette niet, om hem te kunnen vergelijken maar ik kan natuurlijk wel zeggen wat ik er nou van vind!


Het palette bevat twaalf oogschaduw's waarvan twee matte kleuren en tien shimmery tinten. In dit doosje krijg je dus een grote variatie aan aardetinten voor een mooie nude look. Ook is er bij dit palette een sponsapplicator met twee kanten bijgevoegd. Hier doe ik persoonlijk niks mee, ik werk liever met kwasten. :) 

Met flits

Hierboven kun je goed alle oogschaduw's in het palette zien. Veel bruine tinten en een aantal roze en blauwe tinten. De verpakking is trouwens stevig en heeft een handig formaat. Fijn om op reis mee te nemen denk ik! Kijk mee naar de swatches...



Hierboven kun je de swatches zien, op de eerste foto zie je de bovenste zes kleurtjes uit het palette en op de tweede foto kun je de onderste rij met oogschaduw's zien. 

Ik vind het palette best goed gepigmenteerd. Vooral de donkere oogschaduw's zijn duidelijk aanwezig. De twee matte kleurtjes zijn het minst goed gepigmenteerd en zie je dan ook bijna niet. De rest is daarentegen echt prachtig! De structuur van de oogschaduw is super, heel goed om mee te werken. Ze zijn zacht en blenden mooi, de glans is ook fantastisch.
Jammer dus van die twee matte kleurtjes maar desalniettemin is dit een heel mooi en fijn palette!



Hier zie je een voorbeeld van een look die ik met dit palette heb gemaakt. Ik ben erg te spreken over dit palette en ik heb dan ook absoluut geen spijt dat ik dit palette gekocht heb!

Dit palette heb ik dus in Londen gekocht en is ook niet in de winkels verkrijgbaar in Nederland. Als je dus in Engeland bent, neem deze zeker mee!
Je kunt MakeUp Academy wel krijgen in hun webshop. Het palette koste £ 4, wat omgerekend €4,88 is.


Follow me on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff