22 januari 2014

Review: Maybelline Baby Lips ♥ Cherry Me

0 reacties
 
Na heel veel reclames gezien te hebben en heel veel positieve reacties gehoord te hebben over de Maybelline Babylips, wilde ik ze daarom zelf ook eens proberen. Ik koos voor de kleur/geur 'Cherry Me' want die leuk mij het mooiste. Kijk snel verder naar de foto's en mijn reactie!
 

 
 
De Maybelline Babylips is een lipbalsem waar ik dus al veel over heb gehoord. Hierdoor zijn mijn verwachtingen best hoog. De verpakking vind ik in ieder geval heel leuk vormgegeven door de vrolijke kleurtjes! De geur van deze lipbalsem heeft, zoals de naam al zegt, een kersensmaakje. Het is een beetje een chemisch kersensmaakje maar wel heel lekker! Een heel zoete geur, ik moest denken aan die kersjes van Haribo :)
 
 
De Lipbalm zou een hydraterende werking moeten hebben, en dat had 'ie ook! Hij gleed over m'n lippen. Er zijn nog meer lipbalms in de lijn van Babylips, maar deze is één van de twee die ook een licht kleurtje afgeeft op je lippen (samen met Pink Punch). Hier boven zie je een swatch op mijn hand. Je ziet een subtiel sheer roze kleurtje. Ik vind het leuk dat deze babylips een kleurtje heeft, toch leuker dan transparant!
 
 
Zo is 'ie op mijn lippen, een mooi fris kleurtje die niet té opvallend is. Precies goed! Het zal jullie niet verbazen denk ik, maar ik ben erg enthousiast over deze lippenbalsem en zal hem nog vaak gaan gebruiken. Dit heb ik nu al twee weken bijna elke dag gedaan namelijk. En dit is natuurlijk niet zonder reden. Echt een aanrader dus, deze Babylips kocht ik in Londen maar ik heb even de prijzen opgezocht:
 
De prijs is €3,49 en is gewoon te koop bij de drogist! Hartstikke budget dus :)
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff