1 januari 2014

My Photodiary december # 2

0 reacties
 

Hoi lieve lezeressen!
Vandaag weer de laatste photodiary van afgelopen jaar! In de afgelopen twee weken heb ik heel veel leuke dingen gedaan. Met als hoogtepunt natuurlijk Londen! Daarom zie je in dit artikel ook een soort reisverslagje!
My Photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand... Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...


 

Om de vakantie goed te beginnen hadden ik met vriendinnen afgesproken om pannenkoeken te bakken en film te kijken! Was super gezellig :)


En toen was het tijd om naar Londen te gaan. Op Schiphol wisselden we euro's in voor ponden.



In het vliegtuig, exciting!


Deze telefooncellen zijn typisch Engels en zag je overal in Londen


We hebben natuurlijk ook veel geshopt en onder andere inkopen gedaan bij Primark op Oxford Street! Kijk de shoplog voor mijn aankoopjes (te zien 2 blogposts geleden)


Jeej! Heel typerend voor het reisje met mijn moeder naar Londen was deze etalage!


Een hele leuke wijk in Londen vond ik Camden Town. Hier vind je veel vintage winkeltjes en kraampjes met eten, schoenen, kleding, souvenirs, accessoires enzovoorts...


Even lunchen bij Selfriches om even bij te tanken voor de volgende winkels op Oxford Street, Starbucks is my favourite! Ik had een Peppermint Hot Choclate met een sandwich en een blueberry muffin! Jum!


De Londen Eye stond hoog op mijn wishlist en het was geweldig! We gingen er heen aan het einde van de middag en de zon begon onder te gaan...



Dat zorgde voor dit prachtige uitzicht met o.a. de Big Ben en de Thames!


Ook de towerbridge hebben we even bezocht!


Buckingham Palace! Helaas hebben we de wisseling van de wacht niet gezien...


Als klapper op de vuurpijl gingen we naar de musical 'Les Miserables' in het Queen's Theatre! Dit is de langst draaiende musical van de wereld (28 jaar volgens mij) en het was echt GEWELDIG!


Helaas kwam er ook een einde aan ons avontuur in Londen en vlogen we weer terug naar Nederland... Ik heb echt een geweldige tijd gehad en Londen is echt een aanrader!


En daar stond oud en nieuw weer op de stoep.. dit betekent natuurlijk ook 'Goede Voornemens'. :)


Ik wens jullie allemaal een heel fijn, goed en gelukkig nieuwjaar! Geniet van elk moment, sta stil bij de mooie dingen en doe wat jou gelukkig maakt! 
Ik hoop natuurlijk ook in het nieuwe jaar weer verder te bloggen en steeds te verbeteringen aan te brengen in wat ik doe. Ik hoop dat 2014 voor ons allemaal een goed jaar wordt en ik wens jullie het allerbeste toe!

Love,
Anne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff