30 januari 2014

Make-up die ik gebruik bij haast

0 reacties
 
Je herkent het vast wel... je hebt haast. Je kon maar niet uit je bed komen maar je moet nog zoveel doen! Snel aankleden, eten, tas pakken en dan... je make-up. Met je slaperige ogen kijk je in de spiegel, en dan ontdek je een puist op je voorhoofd!
Vandaag ik jullie laten zien welke 10 producten ik gebruik als ik haast heb (bijna elke dag dus) en ik snel naar school moet. Klik snel verder!

Als ik s'ochtends weinig tijd heb maar er toch goed uit wil zien voor de dag gebruik ik meestal een vaste routine. Vandaag laat ik jullie die stap voor stap zien, kijk maar mee!

Als eerste stap reinig ik natuurlijk mijn huid, dat doe ik met het 3-stappensysteem van Clinique. Als ik een dagcreme heb aangebracht kan ik echt met mijn make-up beginnen!
Als eerste stap pak ik mijn Catrice All Matt plus foundation in de kleur 020 Nude Beige. Ik gebruik één pompje en plaats stipjes foundation verdeeld over mijn gezicht. Daarna werk ik dit uit met mijn Expert Face Brush van Real Techniques, dit is een hele fijne kwast die zorgt dat je foundation makkelijk en snel zonder vegen aangebracht wordt op je gezicht.
Daarna pak ik mijn Lasting Perfection Concealer van Collection. Deze gebruik ik op de plekjes waar ik nog wat extra dekking nodig heb en voor mijn wallen.

Daarna is het tijd om af te poederen dit doe ik met de All About Matt fixing compact powder van Essence. Ik gebruik daarvoor mijn Real Techniques Blush Brush, deze werkt ook heel goed voor transparante poeder. Daarna pak ik mijn Sleek Rose Gold blush om mijn gezicht weer wat kleur te geven. Ook dit doe ik met de Blush Brush van Real Techniques!

Op naar de ogen, ik pak als eerste mijn Catrice Made to Stay longlasting eyeshadow in 040 Lord of the Blings. Dit is een creamy oogschaduw die ik gewoon met met vingertop aanbreng over mijn hele ooglid. Heel snel maar het ziet eruit alsof je er veel tijd in hebt gestoken :) Dan pak ik mijn H&M Liquid Eyeliner en daarmee zet ik een eyeliner, soms met soms zonder wing, op mijn wimperrand. Om het af te maken gebruik ik de Essence I ♥ Extreme crazy volume mascara en geef ik mijn wimpers een likje zwart.
Als allerlaatste stap gebruik ik de Maybelline BabyLips in de kleur/geur Cherry Me op mijn lippen voor een subtiel kleurtje en verzorging.

Dit is wat ik gebruik als ik haast heb s'ochtends, wat gebruik jij?

Love,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff