23 december 2013

Wishlist Londen - Beauty

0 reacties
 
 
Zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik op dit moment in Londen nu je dit leest ben ik waarschijnlijk aan het rondstruinen in de straten van Londen. Je hebt misschien wel mijn filmpje gezien waarin in jullie vertel dat ik naar Londen ga. Zo niet, kun je die twee blogposts geleden nog bekijken :)
Maar in deze blogpost laat ik jullie een deel van mijn verlanglijstje zien... Een sneak peak uit mijn wishlist van beautyproducten die ik graag zou meenemen uit Londen!
 
Ik heb niet alles in de collage hierboven gezet maar een aantal items op mijn verlanglijstje zijn:
❤ Revlon Lipbutters
❤ Carmex Lipbalsem
❤ Lemony Flutter van Lush
❤ Maybelline Baby Lips
❤ Sleek Face Form in Light
❤ Maybelline Color Tattoo
❤ Burts Bees lipbalsem
❤ Sleek Rose Gold Blush
❤ Collection Concealer
❤ Real Techniques kwasten
❤ St. Ives Scrub
❤ MAC Highlighter Soft and Gentle
❤ MAC Blush Dainty

Ik ben benieuwd waar ik mee thuis kom :) Natuurlijk komt er een uitgebreide shoplog!
 
Wat lijkt jou het mooiste beauty product?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff