1 december 2013

My Photodiary november # 2

0 reacties
 
My photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand... Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken... want het is al weer december! Wat gaat de tijd toch hard.

Zoo blij met m'n nieuwe Kiko palette!
Mooi uitzicht als ik s'ochtends naar school fiets!

Mama had weer allemaal lekker fruit gekocht... Mmmm

De laatste tijd drink ik weer veel meer thee. Dit zijn mijn favoriete smaken van het moment!

Weekplanning maken voor zowel school als m'n blog..

Weer zo'n mooi uitzicht! Love it

Ik was echt verbaasd toen ik dit in het Kruidvat krantje zag staan! Hebben jullie weleens de beroemde Burt's bees bij Kruidvat gezien? Ik niet namelijk :)

Leren leren leren... Lekker in m'n ouders bedje gekropen. Die ligt toch het lekkerst!

Niet schrikken! Ik ben het maar.. Wel met een dik oog. Door een onderhuidse ontsteking hoopte veel vocht zich op in de holte bij mijn neusbrug en ogen.. Ik ben naar de dokter gegaan en heb antibiotica gekregen. Nu is het gelukkig weer over!

Ik heb een ander webadres gekregen voor mijn Google Plus account.. Vanaf nu kun je me vinden op: Google.com/+Annemylifestyletoday 

We gingen lekker uit eten met mama, papa en m'n broertje en zusje

Ik nam vooraf een warme chocomelk met slagroom natuurlijk!

Ik bestelde iets heel lekkers: een uientaartje met een soort grote gevulde champion.. Het was heerlijk!

CKV verslagen maken...

Nu de winter er aan komt brand ik steeds  meer kaarsjes! Gezellig ❤

Opgemaakt filmpje uploaden...

Ik heb het zo druk met school de laatste tijd! Hier ben ik aan het samenvatten voor mijn SE van aanstaande woensdag!

Comfy outfit op een lazy sunday!

Hoe waren jou afgelopen twee weken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff