21 december 2013

Inspirational: Home Decor ❤

0 reacties
 
 
Ik ben de afgelopen tijd weer heel actief op Pinterest. Wellicht heb je er wel van gehoord, Pinterest is een inspiratiesite waarbij je online prikborden kunt aanmaken waarop je "digitale inspiratieafbeeldingen" kunt posten. Die memo's kun je dus ordenen per aangemaakt prikbord. Ik heb ook een Pinterest account, je kunt mij volgen als je op deze link klinkt. 
Kijk mee naar een paar inspiratie afbeeldingen voor de inrichting en decoratie van je kamer/huis...
 



 
Leuk speels effect met de tinten roze en de houten details in combinatie met de strakke witte elementen, namelijk de muur, het bureau en de vloer.
 
H Home online/ sfgirlbybay
 
Deze accessoires vind ik persoonlijk heel tof! De retro uitstraling lijkt mij heel mooi in combinatie met moderne elementen in de kamer.
 

 
 Als ik later mijn eigen huisje krijg, zoek ik een lichte woning met veel glas waardoor er veel daglicht je kamer binnen schijnt. Los daarvan zie je op de foto hier boven een hele mooie inrichting vind ik zelf. Love it ❤
 
#home decor
 
Mooi opgemaakt bed! Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen :)
 
Warm up your home in the winter months with sweater-type pillows and blankets, cozy candles & soft fabrics
 
Dit ziet er zo knus en gezellig uit! Die kaarsen en dat kleed ❤. In combinatie met dat stijgerhouten tafeltje voor een stoer contrast.
 
#home decor
 
Dit is ook tof! Wat romantischer... Die rozen zijn zo mooi! Ook in deze kamer heb je weer die mooie glazen openslaande deuren.
 
 
Cozy in White
 
 
Ook dit interieur vind ik gaaf! Die metalen stoelen met dat bontje... Niet echt praktisch maar wel heel mooi. De accessoires op tafel vind ik ook schattig! 
 
moodboard - light - wall - mint - cards - pink
 
Leuk voor bij je bureau! Een stijgerhouten muur (ik zie een trend!) waar ook allemaal mooie quotes en inspirational afbeeldingen hangen.
 
 
Welke afbeelding vindt jij het mooiste?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff