13 november 2013

Review: Nivea Soft

0 reacties
 

Als je mijn filmpje met favorieten van oktober hebt gezien, zag je dit product langskomen... Nivea Soft! Hij zat natuurlijk niet voor niets in een favorieten-filmpje, dit verraad dus al dat ik erg te spreken ben over dit product. Kijk snel verder voor meer info...

 
Dit is hem dan, Nivea Soft iets wat al heel wat jaren bestaat. Zoals je misschien wel gezien hebt in mijn review over de zuiverende dagcreme van Etos, pastte die dagcrème niet echt bij mijn huidstype. En dus was ik op zoek naar een nieuwe dagcrème. Ik ging eens door mijn beauty-kastje of ik misschien nog een dagcrème had liggen die ik kon gebruiken. En toen kwam ik op deze, de simpele Nivea Soft crème die zowel geschikt is voor het gezicht, lichaam als handen. Mulitfunctioneel dus!


Nivea Soft is dus een hydraterende crème die eigenlijk geschikt is voor heel het lichaam. Omdat ik een gecombineerde/droge huid heb is dit product erg fijn na het reiningen van mijn gezicht. Na het reinigen is mijn gezicht altijd wat droger en smeer ik een dag/nachtcrème op om het te hydrateren. Als nachtcrème gebruik ik momenteel eentje van Kruidvat, en als dagcrème gebruik ik nu deze...


De crème is gemakkelijk te doseren en trekt erg snel in! Hier ben ik dus erg tevreden over want mijn ervaring met veel andere crèmes voor een droge huid is dat het vaak erg lang duurt voordat het intrekt en dat je zo'n plakkerig laagje op je gezicht houdt... Ook blijft je huid de hele dag gehydrateerd en heb ik geen last meer gehad van droge velletjes sinds ik dit gebruik! Echt een aanrader dus voor droge huidjes!

Deze tube Nivea Soft heeft als het goed is €2,69 gekost maar is ook verkrijbaar in een potje. Persoonlijk vind ik een tube handiger omdat het hygiënischer werkt. De crème is verkrijgbaar bij vrijwel alle drogisterijen.

Heb jij weleens Nivea Soft geprobeerd, of lijkt het je fijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff