1 november 2013

My Photodiary - oktober #2

0 reacties
 

My photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand... Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...

Selfie-time want het was VAKANTIE!
Zelfgemaakte pannenkoeken om de vakantie in te huldigen!
Ik had een pannenkoek met banaan en één met kaas, jummie.
Mooie herfstfoto...
Lekker shoppen in Rotterdam, ondertussen ff geluncht bij La Place met
een broodje omelet en een kiwi-smoothie!
Ik ben zo blij met mijn onesie, zit heerlijk!
Met mijn lieve vriendin Eva afgesproken, toen in Gouda nog even
chocomel (met slagroom natuurlijk!) gedronken met een carrotcake!
Dit was de oogst uit hun tuin, ik heb nog nooit zo'n grote pompoen
gezien!
Lekker met mijn oma naar Arnhem geweest om winterschoenen te
scoren. En dat is goed gelukt! Ondertussen even geluncht bij
Bagels& Beans. Het was heerlijk!
Op de markt in Arnhem lagen ook super mooie pompoenen....
We liepen langs 'het feestvarken' in Arhnem... Wat een ontzettend groot
kunstwerk is dat zeg! Niet voor niets de grootste van Nederland natuurlijk!
Dit was de buit! Zie het voorgaande artikel voor meer informatie! :)
Voor school moesten we een boek lezen en daar een verslag over
schrijven... Het was nogal een gedoe om het boek te krijgen maar
uiteindelijk had ik hem dan.. toen nog lezen!
Ik probeerde een nieuwe smaak Kellog's namelijk de cornflakes
met chocoladekrullen.. er zat naar mijn mening te weinig chocola
in dus ik ben er niet echt weg van...
En toen was de vakantie weer afgelopen... Weer naar school betekent dan ook een volle
agenda! 
Prachtige ochtendzon op de fiets! Ik geniet altijd wel van mijn
fietstochtje door de weilanden op weg naar school!
Make-up loos wiskunde leren... lekker in mijn bedje gekropen met pyjama al aan...
Als je dan toch moet lerenmaak ik het wel zo comfortabel mogelijk!

Dit waren mijn twee weken weer, hoe was jouw vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff