28 november 2013

My favourites... top 5 apps!

0 reacties
 
,

Nu ik mijn iPhone al een paar maanden heb, leek het mij leuk een top 5 van favoriete apps te maken! Ik laat jullie in dit artikel dus mijn 5 favoriete apps zien die ik heb geïnstalleerd. Ik ben ook erg benieuwd naar welke apps jij fijn vindt! Laat maar weten in de comments :) Misschien ontdek je ook wel een app die nieuw voor je is en die je heel fijn lijkt. Kijk dus snel verder...


1. Instagram
Tegenwoordig hebben heel veel mensen met een smartphone al wel Instagram. Ik vind het een geniale app en ben er eigenlijk ook wel een beetje verslaafd aan. Ik check altijd Instagram als ik even niets te doen heb en je kunt mij dan ook volgen op mijn speciale 'blog-instagramaccount' namelijk @ mylifestyletoday. Deze heb ik nog niet zo lang geleden aangemaakt dus ik zou het leuk vinden als je me volgt!

Je kunt ook naar deze link gaan: http://instagram.com/mylifestyletoday

Instagram is beschikbaar voor IOS & Android!


2. Bloglovin'
Een tijdje geleden heb ik een blogpost gemaakt over de app 'Bloglovin'. Maar kortweg is bloglovin een apdie alle blogs die je volgt weergeeft, zo ben je altijd op de hoogte van nieuwe artikelen van de blogs die je volgt! Ik volg meerdere blogs en door middel van deze app kan ik alle artikelen bijhouden binnen één app. 
Voor mijn blog heb ik wederom ook een account. Als je hier klikt ga je naar mijn bloglovin' pagina! 

Bloglovin' is beschikbaar voor IOS & Android!


3. Pinterest
Pinterest is een inspiratie-app, een beetje vergelijkbaar met Weheartit en Tumblr. Zo gaat het een beetje in zijn werk: je volgt mensen en die pinnen plaatjes op hun persoonlijke prikborden. Die prikborden kun je heel simpel aanmaken als je een account hebt. Vervolgens kun je die plaatjes repinnen van mensen en zo sla je dat plaatje ook op op jouw prikbord. Je kunt natuurlijk ook zelf opzoek gaan naar mooie inspirational plaatjes binnen de app met de zoekfunctie, ook kun je een plaatje pinnen vanaf internet bijvoorbeeld. Zo heb je als het ware een digitaal inspirational-network! Ook hier kun je mij volgen als je dat zou willen!

Ook Pinterest is beschikbaar voor IOS & Android!


4. Wunderlist
Wunderlist is een app waarin je allemaal lijstjes kunt maken. Ontzettend handig dus! Je kunt bijvoorbeeld je verlanglijstje, things to-do lijstje en wat je dan maar in lijstjes wilt schrijven allemaal digitaal vastleggen... Je kunt zelfs een reminder aan een taakje binnen zo'n lijstje vasthangen. Zo vergeet je nooit meer iets! Ik gebruik de app heel vaak en misschien is het ook wel wat voor jou.

Ook Wunderlist is zowel beschikbaar voor IOS als voor Android!



5. Reclamefolder app
Ik vind het altijd super leuk om in de reclamefolders te neuzen, vooral die van Kruidvat, Etos, Hema enz. Én hoe handig is het, dat er een app is ontwikkeld met alle reclamefolders in één! Dit bespaard weer een hoop oud-papier voor jou of je ouders én het is beter voor het milieu... Sinds kort kun je ook een stukje uit een folder 'knippen' en die aanbieding opslaan op je prikbord, dat is helemaal handig. Kortom ik ben fan!

De Reclamefolder app is ook beschikbaar voor IOS & Android!



Wat zijn jouw favoriete apps?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff