22 november 2013

Inspirational: Onesie's

0 reacties
 
Sinds ik mijn onesie heb gekocht bij Primark laatst ben ik onafscheidelijk geworden met mijn rendiertje! Het is zo lekker om als je uit school komt en helemaal koud en nat bent, even lekker comfy in je onesie te kruipen. Vandaag laat ik jullie een aantal onesies zien die ik heb gevonden bij webshops. Kijk mee...
                            
Deze leuke onesie met roze polkadots is vond ik op de webshop van New Look voor €21,55.

Deze onesie is wat sinpeler maar des te cozy!
Je kunt deze vinden bij www.asos.com voor €21,56 van het merk Primark.

Deze onesie heeft een Bordeaux rode kleur die ik persoonlijk echt prachtig vind!
Het heeft een stoere print én is te koop bij www.boohoo.com voor €30,-

Ook deze onesie kun je momenteel bestellen bij boohoo.com voor €30,-
Helemaal in het Amerikaanse thema!

Deze onesie is in nog veel meer kleuren verkrijgbaar, maar ik vond deze kleur het leukste!
Je kunt hem ook bestellen bij www.boohoo.com voor €30,-.

Deze leuke winterse onesie kun je bestellen bij www.riverisland.com voor £35.

Heb jij ook een onesie of heb je een leuke in dit artikel gezien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff