17 september 2013

Review: Essence lipstick 05 - Dare to be Nude

0 reacties
 

In mijn shoplog  die je wellicht niet lang geleden hebt gezien, kocht ik deze lipstick van Essence. Ik kocht hem omdat ik een lipstick wilde die ik elke dag kan dragen en die niet teveel op valt, nou denk je misschien ' doe dan helemaal geen lipstick op!'. Maar ik houd van lipkleurtjes die niet zo opvallen maar je lippen wel nét iets extra's geven.Vandaag wil ik jullie laten weten wat ik er van vind en hoe hij mij is bevallen! 

 
De lipstick heeft een mat zwarte huls met een randje waarin de kleur van de lipstick te zien is! Super handig want dan weet je meteen welke kleur je te pakken hebt. Boven op de verpakking staat een 'E' van het logo van Essence.
 
De kleur is 05 - Dare to be Nude en de naam zegt het al, het is een nude kleurtje. Een naturelle lipkleur met een bruine/ roze ondertoon. Echt zo'n 'my lips but better' kleurtje, en dat is precies wat ik zocht!
Mijn lippen zonder lipstick
Mijn lippen met lipstick van Essence
Op de swatches hierboven heb je al kunnen zien dat het verschil niet erg groot is met de oorspronkelijke kleur van mijn lippen. En dat is nou juist wat ik zocht! De lipstick geeft mijn look nét iets extra's zonder overdreven aanwezig te zijn! Hieronder kun je de lipstick zien in zijn geheel, dus met een full face make-up look erbij. Dan kun je het effect nog beter zien dan de foto's hierboven denk ik...
Full Face met lipstick van Essence

De lipstick maakt deel uit van de vernieuwde lipsticks uit het nieuwe assortiment van Essence. Hij ligt daarom ook nog niet zolang in de winkels. Overigens heeft de lipstick een fijne structuur die redelijk lang blijft zitten en gelijdelijk vervaagd. De lipstick is ook geurloos, wat ik op zich wel prettig vind! 

Ik ben zeer te spreken over deze nieuwe lipstick van Essence. Bijkomend voordeel is dat deze ook maar 2,39 Euro kost. Dat vind ik echt geen geld in vergelijking met de kwaliteit die je ervoor terug krijgt!
Deze lipstick is te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Wat vinden jullie van nude lipkleurtjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff