14 september 2013

New In: Mini Kruidvat Shoplog!

0 reacties
 
Toen een vriendin en ik een tussenuur hadden, zijn we even de stad in gedoken. Beter gezegd, de Kruidvat in gegaan. En als ik in de Kruidvat ben kan ik het niet laten om iets mee te nemen. De schappen van Essence en Catrice zijn een tijdje geleden omgegaan, dus ik was erg benieuwd en kocht een paar leuke dingen!

Ik kocht één van de vernieuwde lipsticks van Essence! Dit is kleur 05 - Dare to be nude, en het is een heel neutrale lipkleur die heel draagbaar is. Daarnaast heb ik van de nieuwe Limited Edition collectie van Catrice genaamd 'Eve in Bloom' een hele mooie duo oogschaduw gekocht! Dit is CO2 - Beauty Bouquet, hele mooie cranberry herfstkleurtjes...

Dan kocht ik het nieuwe Catrice Made to Stay inside eye highlither pen. Dit is een hele mond vol maar kortgezegd is het een huidskleurig potloodje waarmee je de binnenste ooghoeken kan laten oplichten. Zo lijken je ogen groter...

Als laatste kocht ik nog een nachtcrème van Kruidvat huismerk, voor de droge en gevoelige huid. Het is dan wel geen nieuw product maar ik had wel een nieuwe nachtcrème nodig. Ik ben heel benieuwd of deze fijn is. Want duur is hij in ieder geval niet! 

Prijzen: 
* lipstick Essence EUR 2,39
* oogschaduw Catrice EUR 3,89
* inside eye pen Catrice EUR 2,89
* nachtcrème Kruidvat EUR 1,99

Hebben jullie wat van de nieuwe producten van Essence en Catrice gekocht? Zo ja, wat dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff