1 september 2013

My photodiary - augustus #2

0 reacties
 
My photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand...
Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...

Ik ging samen met mijn moeder naar de Ikea om al mijn plastic kledinghangers te vervangen door mooie witte houten. Ook kocht ik een Helmer kastje wat ik nu gebruik om mijn beauty, haar en nagellakspulletjes in op te bergen!

En dit was het resultaat!

Toen nam ik een back to school look op, en dit was het eindresultaat!

Één van de lekkerste combinaties voor op brood vind ik pindakaas met banaan! Verklaar mij voor gek, maar ik vind het heerlijk!

Tijd om mijn boeken te kaften! Dit zijn nog niet alle boeken hoor, hier was ik ongeveer op de helft.

Ik ging gezellig bij mijn lieve nicht Daniëlle logeren en...

... We gingen waterskiën! Ik had nog nooit op ski's gestaan, maar na de 3e keer lukte het! Supergaaf!

Later ging ik gezellig met vrienden BBQ'en met een kampvuur...

OOTD deze outfit had ik aan in mijn favorieten filmpje van augustus!

Later die dag ging ik naar de paardjes!

Afgelopen vrijdag stond ik de hele dag met mijn moeder in de keuken, om taarten en hapjes te bakken voor mijn verjaardag!

En toen zat de koelkast vol...

En toen was ik jarig! Ik ging met mijn lieve vriendinnetjes high tea'en. En daarna een filmpje gekeken...

Lekker popcorn eten!

En vandaag heb ik mijn verjaardag gevierd voor familie! Het was een superleuke vakantie, en morgen moet ik weer naar school...

Dat waren mijn twee weken weer! 

Hoe waren jou twee weken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff