26 augustus 2013

Review: Essence Stay Matt lipcreams

0 reacties
 

Ik was nooit zo'n fan van lipproducten en dan heb ik het over lipsticks en lipglosjes. Maar sinds ik deze twee lipcreams in huis heb, ben ik steeds meer van lipproducten gaan houden. Dit zijn de 'Stay Matt lipcreams' van Essence, kijk maar mee wat ik ervan vind!
                       


Het zit een beetje tussen een lipstick en een lipgloss in, je brengt ze met een lipgloss aplicatortje aan. Maar ze drogen mat op en trekken als het ware in je lippen, zo blijven ze lang zitten. Ik heb de kleuren 01 Velvet Rose en 02 Smooth Berry, gekocht én voor jullie getest!

Boven: mijn lippen zonder iets
2e: lipcream 01 Velvet Rose
3e: lipcream 02 Smooth Berry
Full face, met lippen zonder iets
Full face, met 01 Velvet Rose op mijn
lippen
Full face, met 02 Smooth Berry op
mijn lippen
 Ze brengen fijn aan, en drogen gelijk mat op. Vervolgens blijven ze urenlang goed zitten en hoef je er eigenlijk niet naar om te kijken. Ik ben helemaal fan geworden. 01 Velvet Rose, zou ik gerust op een gemiddelde schooldag dragen, maar 02 Smooth Berry vind ik wel een hele mooie lipcream maar ik zou hem bijvoorbeeld niet opdoen naar school of gewoon overdag. Om de simpele reden dat ik hem té fel en overheersend vind voor overdag. Dus ik moet nog even kijken waar en wanneer ik deze mooie lipcream het beste kan dragen!
Ik kan je trouwens aanraden om de lipcreams te dragen wanneer je lippen goed gehydrateerd zijn. Als je velletjes op je lippen hebt worden die anders nog extra benadrukt. Dus een tip is dus om voor het aanbrengen eerst je lippen met een lipbalsem in te vetten wanneer je droge lippen hebt!

Ik ben heel enthousiast over deze lipcreams van Essence!
Ze kosten €1,99 en zijn onder andere te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Heb jij ook een Essence stay matt lipcream? Zo ja, wat vindt jij ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff