18 juli 2013

Tag: Nailpolish and me!

2 reacties
 

Deze Tag heeft alles te maken met nagellak! Ik heb 12 vragen beantwoord om jullie een kijkje te geven in mijn nagellakgewoontes en collectie... Kijk maar mee!

 1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Ik heb ze net allemaal geteld, en inclusief stripers, top en base coats, glitterlakken en kleurtjes telt mijn stash exact 75 lakjes op het moment... wow dat is eigenlijk nog best veel vind ik!

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Essence, van Essence heb ik 18 lakjes. Ik vind Essence gewoon een heel leuk merk voor de prijs die je ervoor betaald! Waarschijnlijk heb ik er zoveel omdat het zo goedkoop is, daarnaast is de kwaliteit ook gewoon prima!

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Roze!, van donker tot licht, glitter tot mat, paarsachtig tot koraal. Roze vind ik gewoon een heel mooie kleur zeker voor op mijn nagels!


4. Zijn er kleuren/ finishes die je niet bezit?
Er zullen altijd wel kleuren/ finisches zijn die ik niet heb, maar daar gaat het mij niet om. Als ik een leuke stash heb om uit te kiezen en af te wisselen vind ik het prima! Alle kleuren van de regenboog zal ik wel hebben maar daaromheen zijn er nog zoveel tinten! Nee, ik hoef niet persé alles te hebben qua nagellak. Ik ben blij met wat ik nu heb!

5. Welke nagellak draag je het meest?
Op dit moment draag ik het meest mijn enige OPI nagellakje: 'Pussi Galore' uit de liquid sand bond girls collectie. Maar dat verschilt weer per periode, ik draag bijvoorbeeld Catrice 'Meet me at Coral Island' ook heel veel. Het ligt een beetje aan de periode van het jaar. In de zomer wat fellere kleuren, in de winter wat donkerdere kleuren : )

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je hem nog niet heb weggegooid?
Ik heb een heel oud potje nagellak van Estee Lauder in een oudroze kleur al 2 jaar niet gebruikt maar toch kan ik hem niet weggooien. Waarschijnlijk komt dit omdat de substantie gewoon nog goed blijft en omdat het leuk is een high-end nagellakje in je stash te hebben tussen veelal Catrice en Essence!

7. Gebruik je een basecoat?
Ja! Die gebruik ik, dit helpt verkleuring van je nagels tegen te gaan en is daarom gewoon beter voor mijn nagels. Ik gebruik gewoon een simpele basecoat van Essence, prima!

8. Gebruik je een topcoat?
Ook die gebruik ik, ook al vind ik het nagellakken dan wel erg lang duren. Maar dit doe ik omdat de nagellak dan langer blijft zitten zonder te chippen, en dit is wel fijn anders zou ik elke dag mijn nagels opnieuw moeten doen als ik het perfect wil hebben...

9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand, gewoon om de simpele reden dat ik nog nooit gestempeld heb! Haha, ik heb het niet eens geprobeerd...

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een creamy finish?
Ik vind glitters best gaaf, maar wel op zijn tijd. Dus ik wissel het af, eigenlijk kan ik deze vraag dan ook niet beantwoorden, is allebei ook goed?


11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee, ik houd regelmatig een pauze voor mijn nagels zodat ze even kunnen bijkomen. Af een toe een dagje zonder nagellak rondlopen schijnt dan ook goed te zijn voor de groei... Ook heb ik weleens een periode dat ik gewoon niet toe kom aan nagelslakken en ik zie het dan ook als een extraatje!

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Twee maar niet voor mijzelf! Maar een cadeautje voor een vriendin, dus dat vind ik niet meetellen! Haha : )


Zijn jullie ook dol op nagellak en wat is jouw favoriete merk?

2 opmerkingen:

  1. Dit is echt leuk om te lezen! Ik hou zelf ook enorm van nagellak, leuk om eens te lezen dat ik niet de enige ben!

    Groetjes! xx

    http://my-serendipityjournal.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff