16 juli 2013

Review: Nivea BB cream

0 reacties
 

Laatst had ik deze BB cream in de aanbieding bij de Kruidvat gekocht... 
Ik was erg benieuwd en heb de BB cream daarom uitgetest!
 Ben je benieuwd wat ik van deze BB cream van Nivea vind? Klik dan maar snel verder!

                      
De manier waarop je het product uit de flacon krijgt is niet
echt hygiënisch, ook heb je op deze manier snel teveel
product gekregen. Persoonlijk was een pompje handiger
geweest!
Wat Nivea zelf zegt over de BB cream..
Zonder BB cream
Met BB cream
Met andere make-up bij de BB cream
Eindconclusie: De Nivea BB cream geeft niet veel dekking en is dus niet geschikt om veel onzuiverheden te camoufleren. Wél is de BB cream vochtinbrengend en dus erg geschikt voor een droge huid als die van mij! De kleur die ik had: 'Light' was toch wel wat aan de donkere kant. Zeker voor de naam 'Light' die Nivea eraan heeft gegeven. De kleur is voor mijn huid nét goed als ik een beetje een tintje heb gekregen door de zon. En daarom ook alleen geschikt voor mij, in de zomer. Hij smeert tevens wel fijn uit en je kunt de dekking een beetje opbouwen. Maar vooralsnog is het geen dekkende substantie. De BB-cream heeft trouwens de echte 'Nivea geur' die ook bijvoorbeeld Nivea Soft heeft, persoonlijk vind ik dat erg lekker!

Ik zou Nivea BB cream alleen aanraden bij een wat droge huid die niet veel dekking nodig heeft. Én een huid die ongeveer dezelfde huidskleur heeft als die van mij in de zomer... Dit is een vrij medium huidskleur, en dus had Nivea beter de kleur 'light' nog lichter moeten maken. Want de echt bleke huidjes kunnen deze BB cream het beste overslaan!

Gebruiken jullie ook een BB cream? Zo ja, welke gebruik je en ben je er tevreden over?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff