30 juli 2013

Review: Etos Bronzing Powder

0 reacties
 

Pas geleden heb ik deze Bronzing Powder gekocht bij Etos, deze bronzer deed mij denken aan een pizza. Met al die pizzapartjes kun je je huid een extra gebronsd tintje geven. Kijk maar mee wat ik er van vind!



Je kunt de Bronzing Powder zowel als bronzer, dan als oogschaduw gebruiken. In dit artikel laat ik alleen de bronzing powder op mijn gezicht zien als bronzer. Maar als oogschaduw kun je dit product ook prima gebruiken. Er zit namelijk een highlighter, basiskleur, kleur voor in de arcadeboog en de donkerste kleur voor in je 'outer V' in dit product!
Swatch van Etos Bronzing Powder op mijn hand
Deze bronzer van Etos is erg shimmery en is wat mij betreft dan ook niet echt geschikt voor contouren.Maar hij geeft je huid wel een mooi shimmery brons tintje! Hieronder foto's over hoe deze bronzer op mij huid uitpakte...
Zonder Etos Bronzing Powder
Met Etos Bronzing Powder
op wangen en voorhoofd

Ik heb de bronzer royaal aangebracht op mijn wangen ben vervolgens met de kwast doorgegaan naar mijn voorhoofd. Ten slotte heb ik met het kleine beetje poeder die nog op de kwast zat mijn hele gezicht nog een beetje meegenomen. Het resultaat is daarom ook goed te zien. Zoals ik al zei is de bronzer niet geschikt om je gezicht mee te shapen, maar als je een beetje glowy huid wil hebben is dit product écht een aanrader! 

Wat vinden jullie van deze bronzing powder van Etos?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff