15 mei 2013

Wimperkruller, heeft het nut?

0 reacties
 


Wimperkrullers. Werkt dat nou echt? Dat was in ieder geval wat ik mij afvroeg. Ik heb het getest, en ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast ben! Ik heb dan wel al vrij gekrulde wimpers van mijzelf maar toch doet dit leuke tangetje wel degelijk wat voor mijn ogen. Ik heb pas een wimperkruller gekocht, deze heb je ook in mijn Primark shoplog kunnen zien. Kijk maar mee wat het effect is van deze wimperkruller op mijn ogen!


Mijn 'blote' wimpers, dus zonder wimperkruller en mascara.

Mijn gekrulde wimpers inclusief een laagje mascara!
Full Face... (mijn haar is trouwens nog nat
van de douche ;) )

 Ja, ik ben eigenlijk wel enthousiast. Het zal wel niet heel goed zijn voor je wimpers maar ik zie wel degelijk verschil. Daarom gebruik ik de wimperkruller in het vervolg niet elke dag maar om de dag ofzo... Je hebt toch meer kans op afbrekende wimpers, of dat je een wimper er per ongeluk uit trekt. Maar al met al ben ik zeker positief over mijn wimperkrullertje van Primark!

Gebruiken jullie ook een wimperkruller?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff