7 mei 2013

What I love about... Spring

0 reacties
 

Yes! Ik heb vandaag lekker in de zon buiten in de tuin gezeten... heerlijk weer! Ik was mij aan het bedenken hoe fijn het was, dat we eindelijk lekker weer hebben. Het is nu écht lente, ik laat jullie zien 'what I love about... Spring!'





1) Bloemen! Overal komen de bloemen weer op, bij ons in de tuin staan bijvoorbeeld heel veel mooie tulpen. Al die kleurige bloemen maken mij blij :)


2) Onze magnolia boom, deze staat in de hoek van de tuin en is rond deze tijd weer helemaal in bloei. Zo mooi om te zien vind ik altijd!


3) Net uitgezocht... m'n kledingkast. Ik wordt er altijd helemaal blij van als ik al die wollen winterdingen  uit m'n kast leg en er gekleurde zomerse kledingstukken voor terug leg. Vandaag heb ik m'n kast weer eens even goed uitgezocht, ik vind het altijd fijn als iets weer opgeruimd en netjes is! Een lenteschoonmaak dus ;)


4) De zon! Ja de zon maakt mij misschien nog heet meest blij. Dit was mijn uitzicht rond 7 uur 's avonds.


5) Pastelkleurtjes! M'n nagellakjes bijvoorbeeld en een heel fijne lipbalm van Primark. Deze producten ga ik vast vaak gebruiken deze lente!


6) Voor het eerst weer lekker zonnen! Dit heb ik vandaag dan ook gedaan... Heerlijk!


7) Oké dit is geen eigen foto maar ik wilde jullie nog wel even laten weten dat ik echt geniet van alle nieuwe diertjes die geboren worden in de lente! Zoals lammetjes.. deze kom ik heel vaak tegen als ik door de weilanden naar school fiets! Schattig toch?

Ik houd van de lente! Ik heb ook het idee dat iedereen weer blij wordt van de zon en alles wat de lente met zich meebrengt... Of ligt dat aan mij?

Wat is jullie favoriete seizoen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff