23 mei 2013

Personal Update

0 reacties
 
Heeii allemaal... Vandaag wil ik graag even een persoonlijke update doen over hoe het op dit moment met mij gaat enzovoort.




Op dit moment zijn wij heel druk bezig met oefenen voor de musical Sister Act! Dit gaat plaatsvinden op 4, 5 en 6 juni. Dit is al over minder dan twee weken en we moeten nog zo veel doen! Het is een beetje stressen om alles in te passen wat betreft zang, dans en toneel.
Daarnaast mis ik veel lessen de laatste tijd, de repetities voor de musical zijn soms onder schooltijd wat op zich wel prettig is omdat je dan minder vrije tijd erin moet steken. Maar aan de andere kant mis ik zo wel veel toetsen en belangrijke informatie over de repetitieweek die er ook al weer snel aankomt.
Ik moet zorgen dat ik nadat de musical is geweest, ik zoveel mogelijk toetsen inhaal op de korte termijn zodat ik mij kan voorbereiden op de repetitieweek :)

Ik ben nu wel een beetje al mijn stress/ zenuwen en negatieve dingen van mij af aan het schrijven... maar ik besef mij nu dat ik eigenlijk gewoon moet genieten van dit moment! Ik bedoel zo'n musical maak je maar één keer in je leven mee (denk ik tenminste :p) en ik vind het ook ontzettend leuk om te doen! Ik moet meer leven in het nu in plaats van denken aan wat ik nog moet doen...


Voor de rest gaat het opzich wel goed op school, ik sta op het moment gewoon op 'overgaan'. En ik hoop dat ik een goed cijfer haal voor mijn biologie repetitie die ik (op het moment dat ik dit schrijf) vanmiddag heb gemaakt. Ik heb uitgerekend dat ik minimaal een 6,4 moet halen om mijn tekort op te halen. Ik had opzich wel een goed gevoel over hoe ik de toets heb gemaakt dus dat moet goed komen!
Ik hoop trouwens ook dat ik een heel goed cijfer haal voor mijn wiskunde repetitie aanstaande maandag,   dat zou wel heel fijn zijn! (dan haal ik hopelijk ook dat tekort op?) Verder sta ik voor alle andere vakken prima cijfers, daar hoef ik mij geen zorgen over te maken :)

Oké hopelijk zijn jullie niet halverwege afgehaakt terwijl je dit artikel las. Ik moet zeggen dat het eigenlijk wel fijn is om soms dingen van je af te schrijven, dat creëert bij mij in ieder geval wel een stukje rust!

Hoe gaat het met jullie op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff