3 mei 2013

Inpirational: 10x Hair Up-Do's!

0 reacties
 

Vandaag heb ik weer een inspirational-artikel voor jullie! En dit keer met ideeën voor halflang tot lang haar! Kijk maar gauw verder... Let's get inspired!

Cute subtiel knotje!
Donutknot <3
Lage staart waarbij het elastiekje is weggewerkt
door een plukje haar... slim!
Dit vind ik echt heel schattig...
Alleen in de praktijk blijkt het nog
best lastig zo'n mooi strikje te krijgen :s
Visssengraadvlecht!
Watervalvlecht! Super mooi, al vraag
je het mij!
Dit vind ik ook echt heel mooi, een
strakke staart waarvan het elastiekje
weer is weggewerkt. 
<3
Perfecte knot...
En als laatste... een vlechtje in een vlecht
ziet er superleuk uit!

Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben om lekker te gaan freubelen met je haar! 
Wat vinden jullie het mooiste kapsel uit dit artikel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff